16 Nisan 2010 Cuma

Some Explicit Polaroids

Shopping Fucking'den sonra bu yıl izlediğim ikinci Mark Ravenhill oyunu, sanırsam gittikçe Ravenhill oyunlarına aşık oluyorum. Çarpıcı ve hayatından kesitler sunan oyunları insanı derinden yaralıyor. İstanbulImpro sahnesinde oynayan "Açık Saçık Birkaç Polaroid", Mark Ravenhill'in kaleminden ustaca yorumlanmış.
Oyun çok iyiydi ancak, DOT'ta izlediğim Shopping Fucking kadar iyi değlidi. Oyuna girmek biraz zaman alıyor, ayrıca sanki biraz yavaş işlenmiş bir oyundu ve de Jonathan'ı oynayan biraz donuktu sanki....

Victor      :  “Dünyanın herhangi bir yerinde olabilirsin. Dünya o kadar büyük değil biliyor musun? Aynı müzik var, aynı hamburgerler, aynı insanlar. Dünyanın her yerinde. Sürekli hareket edebilirsin ve yine de aynı yerde olabilirsin.”
Nick         “Ben artık durmak istiyorum. Dünyayı siktir et. Sevdiğim birine bakmak istiyorum. Bir yuva istiyorum.”
Victor        “Ne ki yuva? Artık hiçbir şey sabit değil. ‘Burası yuva’ diyemezsin.” 

Bu aralar neden bahsetsem oluyorya, akşamına gittiğim "Birfilm" in Ghetto'daki partisinde DOT' un oyuncularıyla tanışmam ironik oldu... Dün peşpeşe Ghetto'da ve Cezayir'de yapılan film partilerine ithafen çok eğlendiğimi belirtmek istiyorum.. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder