21 Ocak 2010 Perşembe

help help


Haiti'de deprem... Dün hatta yine sarsıldı.. Onbinlerce ölü ve yaralı, ülke de kargaşa, telaş.. Yağmalar yüzünden insanlar koşuşturuyor, birbirlerini korumak için açıkta kalanlar öldürülüyor.

Türkiye yardım eden tek Müslüman ülkesi oluyor, bir yandan Latin Amerika'da bağımsızlığını ilan eden ilk ülke olan Haiti'nin nasıl bu hale geldiğini Fidel Castro'nun kaleminden okuyoruz..


Yardım için;

Kızılay'a 2868'e boş SMS ile 5 tl yardım,

http://www.givesmehope.com/ twitter aracılığı ile bağış yapıyor. (Ayrıca her okuduğumda iyi insanların varlığını bilmenin ve kendinizi iyi hissetmenin, mükemmeliğin yansıtıldığı bir site).


* Starbucks'da bir yadım kampanyası başlatmış,


Africa'da AIDS'e yardım için her şarkı yükleyen için 5 cent yardımda bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder