21 Ocak 2010 Perşembe

3 hafta


Cuma,

Japon Film Festivali açılışı, G-Mall'daydı, açılış filmi "Dear Doctor" geçen yıl Japonya'nın favorilerindendi, Japonlar açısından alışık olunmayan sahte doktor olayı duygusallıkla işlenmiş.

Yine de bence daha iyi bir senaryo olabilirdi diye de düşünmedim değil.

Filmin yönetmeni ile birlikte yapılan kokteyl'de etrafımda sarılmış bir sürü Japon'la da kendimi kıstırılmış hissettim, ne de olsa herkes bir kibarlık yarışında..


Cumartesi,

Babylon'da "Goldie"!! Bayağı iyi çaldı, durmadan dans ettik, kalabalık olmayan Babylon'lu halleri çok seviyorum.. Sonrasında Mini Müzikhol, ilk defa gittim güzel bir mekan, dün aydınlıkken gördüm daha iyi oluyormuş geceden..


Pazar,

Karga Mecmua'nın 3. yıl partisi @Karga


Arkaoda'da Kulaktan Kulağa'da Kuupuu - D2gg - I create Soundscapes.

Öncelikle Daire 2 General Gramofon ikilisi: Gökhan Deneç ve Nekropsi'den Gökhan Goralı ile deneysel müzikler.. Gökhan sizleri tekrar bir arada görmek çok güzeldi..


Sonrasında I Create Soundscapes: Berk Çakmakçı'dan solo project. İsmi gibi çok güzel soundscapeler yaratıyor.. bir sürü farklı sesi kaydedip, bağımsız ve deneysel bir müzik ortaya çıkarıyor, daha çok takip edeceğim kesin.


Kuupuu:

Finlandiya'dan taze bir proje. Psychedelic folk müzik tarzının en önemli isimlerinden..

Elinde farklı oyuncaklar, eskiden şekeri emdikten sonra ortaya çıkan flütün sesinden.. farklı sesler ile kendimi Alice Harikalar diyarında hissettim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder