9 Haziran 2009 Salı

Life is Beautiful. Kana??


Adıma açılan gruba teşekkürlerimi iletmek istiyorum buradan... Ama bir konuya açıklık getirmek istiyorum. Evet gezmeyi seviyorum,arkadaşlarımla vakit geçirmeyi, içmeyi, yemeyi, yeri geldiğinde dedikodu yapmayı,arkadaşlarımın evlilik tekliflerinde yanlarında olmayı,beni sevdiklerini ve benimde onları sevdiklerini bilmeyi,asmalımesciti, caddebostan sahili,arkadaşlarımın partylerine hep attending olmayı,en kötü günlerinde bile büyük küçük eş dost farketmeden yanlarında olmayı... Ancak üzüldüğüm bir konu var sadece o da her arkadaşıma zaman ayıraramamak ve herkesi mutlu etmeye çalışmama rağmen bazen mutlu edememek. Hiç bir arkadaşımı sınırlamam sevmemde eğer öyle bir şey de yapıyorsam direk söylenmesi taraftarıyım. Ben mutluyum çevremde? Acaba? büyük bir daire içinde bir boşluk mu yoksa? İstanbul benim şehrim mi? Buraya mı aidim? Aidiyetlik kurumuna başvurup bana cevabımı net vermesini istiyorum. Bir de aylık Susan Miller var tabi.. Onsuz napardık bilmiyoruz.(Kızlar adına konuştum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder